{
    "version": "1.0",
    "type": "rich",
    "width": "",
    "height": "",
    "title": "Hvis du faller og skader deg i trappa på jobb, blir det godkjent som yrkesskade.  Blir du skadet under pågripelse, blir det ikke godkjent",
    "url": "https://www.politiforum.no/debattinnlegg-erstatning-yrkesskade/hvis-du-faller-og-skader-degi-trappa-pa-jobb-blirdet-godkjent-som-yrkesskade-blir-du-skadet-under-pagripelse-blir-det-ikke-godkjent/142168",
    "author_name": "politiforum",
    "author_url": "https://www.politiforum.no",
    "provider_name": "Labrador",
    "provider_url": "http://www.labradorcms.com/",
    "html": "<div class=\"labrador-cms-embed\" data-lab-style=\" dac-embed-full\" data-lab-content=\"full\" data-lab-id=\"142168\" data-lab-site=\"www.politiforum.no\"><script async defer src=\"https://www.politiforum.no/embed.js?v=335\"></script></div>"
}